Kablovi za stratovanje 25 mm², TUV/GS

Home/Sos auto/Kablovi za startovanje/Kablovi za stratovanje 25 mm², TUV/GS

Kablovi za stratovanje 25 mm², TUV/GS

Home/Sos auto/Kablovi za startovanje/Kablovi za stratovanje 25 mm², TUV/GS
Šifra proizvoda: 20016
  • Vrsta provodnika: 100% bakar
  • Poprečni presek provodnika: 25 mm²
  • Dužina kablova: 2 x 3,5 m
  • U skladu sa standardom DIN 72553

Prodajna mesta na kojim možete kupiti proizvode

SOS AUTO kablovi izrađeni su od 100% BAKARNOG provodnika: Naši kablovi za startovanje su profesionalni alat za vozače koji će pokrenuti motor vozila lako i bezbedno.

KARAKTERISTIKE:

Vrsta provodnika: 100% bakar

Poprečni presek provodnika: 25 mm²

Dužina kablova: 2 x 3,5 m

U skladu sa standardom DIN 72553

NAMENA:

Za benzinske motore 12/24V MAX. 5500 cm²

Za dizel motore 12/24V MAX. 3000 cm²

(automobile, SUV vozila, kamione)

Uputstvo

Na automobilu koji ima ispražnjen akumulator, ugasiti sve potrošače električne energije (svetla, grejanje…)

  1. Zakačiti jednu crvenu štipaljku za pozitivni (+) pol ispražnjenog akumulatora
  2. Zakačiti drugi kraj tog kabla za pozitivni (+) pol akumulatora davaoca struje
  3. Zakačiti jednu crnu štipaljku za negativni (-) pol akumulatora davaoca struje
  4. Zakačiti drugi kraj tog kabla za negativni (-) pol ispražnjenog akumulatora
  5. Startovati motor automobila koji daje struju i ostaviti ga da radi nekoliko minuta
  6. Na automobilu koji daje struju, dodati gas i držati motor na negde oko 2000 obrtaja u minuti
  7. Startovati motor automobila kome je ispražnjen akumulator i kada upali ostaviti ga da radi nekoliko minuta
  8. Skinuti kablove za startovanje, obrnutim redosledom od montiranja (koraci 4, 3, 2, pa 1)

Napomena

SOS AUTO kablovi za startovanje se proizvode u više poprečnih preseka provodnika i dužina kablova, u zavisnosti od kubikaže motora automobila koji se startuje.

Izrađeni su od 100% BAKARNOG provodnika za razliku od većine kablova na tržištu koji su od aluminijuma. Kablovi od aluminijuma, spolja izgledaju kao bakarni, međutim, radi se o zabludi. Njihova spoljašnjost je presvučena tankim bakarnim zidom da bi izgledali kao bakarni a bili znatno jeftiniji. Aluminijum je lakši od bakra, ima duplo manju električnu provodljivost od bakra i pri visokim naponima se brzo topi i puca.

Ne treba ostavljati metalne predmete na akumulatoru (ključ, šrafciger…), jer mogu izazvati kratak spoj između elektroda na akumulatoru!

Treba paziti na polaritet, jer u sličaju pogrešnog spajanja, može doći do oštećenja akumulatora, alternatora i drugih električnih uređaja na vozilu!

Oba akumulatora moraju imati isti napon – 12V!

Akumulator davalac mora imati bar isti ili veći kapacitet (Ah) kao akumulator primalac!

Treba paziti da se kablovi (+) i (-) ne spoje!

Treba proveriti da li su kablovi u dobrom stanju, da negde nije oštećena izolacija!

Proizvodi iz iste kategorije

Go to Top